onsdag 20 maj 2009

Tack...

Idag har jag fått sova liiite bättre, förutom mina härliga kissturer...Sen har jag haft ont med ända ner till kisselisan..den stackaren!
Ska till barnmorskan om en timme, får se va hon säger...Jag hoppas iaf att lillbusen i magvärlden har bestämt sig hur han ska ligga...Så slipper jag tänka på det...

Åskvädret väckte ju klart mig, den räddaste i världen! Men mina 2 grabbs sov som aldrig förr...Inget kan väcka dom!! Men jag somnade om igen, jag och Alfons va uppe runt 9 snåret...Härligt!!

Hörs senare om lite info från magvärlden...KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Shit vad duktig du är på att "lägga ihop" bilderna! Blir jättefint. Jag måste med försöka mig på det. Jag har ju alla mina bilder i picasa redan...får se om jag lyckas! : ) Ha det bra vännen!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack, men jag har ju precis börjat...finns ju säkert massor att göra med det programmet...kul är det iaf:-) Hoppas allt e fint gumman..! Puss-kram

    SvaraRadera