söndag 31 maj 2009


Fullt ös på morsansdag...Har ju bamsemycket att fixa innan bebbens ankomst, vill ju helst inte stå med det när man kommer hem ifrån BB...Så från morgon till kväll, men en paus för teater kl 14...Det va uppskattat för barnen, kul att göra nåt annat nån gång!
Det va en "bajsteater" som heter duga, en mullvad vaknade upp en morgon och fick sitt huvud nerbajsat...Sen gick det ut på att han skulle försöka fånga bajstjuven, mycket uppskattat för 3 åringar, då det flesta tycker att just bajs är himla skoj!

Sen hem igen, för att fixa och dona...Ojojoj va grejer överallt!
Paus för grill, då vi satt ute i skuggan...Låter hemsk, men det har vatt värsta sommarkletet idag, det är så varmt...och då är man redan varm i sin graviditet...Så idag har det fullkomligt rykit om mig, och jag har inte mått för bra pga värmen...Men det är ju skoj för alla andra! Jag tycker givetvis att det är super med sommarvärmen, men inte just nu...
Känner mig lite konstig i kroppen, kan ju va allt möjligt med tanke på...Tror mest att det är förkyldningen som påverkar en del, kan knappt prata! Sen har jag lite mensont, och svårt för att gå emellanåt...Guuuud va skönt det ska bli när bebben kommer ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta en kalldusch, sen blir det gos med mannen min...Har knappt hunnit prata men varandra idag...Lilleman ska nattas, så mamma och pappa kan få lite kvalitetstid...innan mamma somnar!!

Kram på er alla
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar