fredag 8 maj 2009













Jag har aldrig varit med om nåt liknande som idag! Där stod Ida och Melker i dörren, första gången vi ses efter att ha haft kontakt en tid via datorn....Och allt känns helt fruktansvärt jättebra!! Så klockrent, så självklart, så fantastiskt!! Ja, jag kan inte ens uttrycka alla mina känslor i ord, och det "sjuka" är att jag saknar henne redan, och hon åkte för 1 ½ timme sen...Kändes så vemodigt när vi packade in grejer i hennes bil, och stod och vinkade av varandra!! Vilken människa, finns det verkligen såna???
Ja, jag säger det igen...ÖDET!!! Det va meningen, och tack för det!!!!
Melker föddes 080808 kl 04.00
Jag och Peter gifte oss 080808 kl 16.00
Idag när vi träffas för första gången fyller Melker 9 månader, och jag har vatt gift i 9 månader!
Jag och Ida jobbar inom samma yrke
Förutom detta, så är vi otroligt lika...det är som att träffa sig själv! Vi är t o m lika långa!! Och fast det nästan skiljer 10 år mellan oss, så märks det inte...
Ja jag säger då det, vad livet kan vända...Att man helt plötsligt kan träffa någon, som kommer till att betyda väldigt mycket framöver...För jag tror på detta, jag tror på en fin vänskap mellan mig och Ida...Jag tror på oss!
Tack underbara ni för en dag fylld av överraskningar och lycka...TACK!!!
Puss och kram


1 kommentar:

  1. tårarna rullar ner för kinderna när jag läser detta... att få chansen att komma till så underbara männsikor som ni är få förunnat... tusen miljor tack för att ni finns. önskar attavståndet mellan oss inte va så långt så jag vill träffa er ofta!! tack för att ni finns =)
    puss o kram

    SvaraRadera