torsdag 28 maj 2009



Hittat en lösning på mina "svettattacker", dock inget bra nu när jag är dunderförkyld, men när attackerna kommer pang på så bryr jag mig knappt! Det är full speta på skiten och jag känner mig "fångad av en stormvind"...

Nu kan jag inte begära mycket mer för 179 kr, den låter som en jäkla traktor...men får väl inhandla ett par öronskydd nästa gång! Peter bara skrattade när han kom hem igår, och undrade varför jag köpt just en sån...Jag tittade på han som om han va en idiot och sa:

-Amen du, den här kan jag ju ta med mig vart jag än går..den är min!

Han har nog inte riktigt fattat HUR jobbigt det är med ständiga cd-skivor under armarna och svett som lackar precis överallt!! Jag får ju däremot panik, eftersom jag aldrig svettas annars, och tycker det är bland det absolut äckligaste som finns!! BLÄÄ!!!

Idag blir det en sån där långtråkig dag, vädret är hur konstigt som helst, regn och storm med lite solsken ibland...men går jag ut så bättrar jag nog inte på min förkyldning på ett positivt sätt...Har sagt att vi får dona med lite saker här inne idag, och än sålänge fungerar det...Det trista är att vi har vatt vakna sen kl 06.00, och Alfons har nog redan frågat 10 gånger om vi inte ska gå ut...Dåligt samvete..? Eh... en aning!! Men börjar nog förstå och gilla läget på inomhusaktiviteter...Får se framåt eftermiddagen hur det blir med väder och vind...

Angående mitt inlägg igår om Grey´s, så kunde jag inte låta bli att gå in och smygkika på youtube, men det skulle jag aldrig gjort..! Nu har jag legat vaken hela natten och mått dåligt pga av vad som ska komma....Och sen upp kl 06.00 på det- tack för den!! Får försöka hitta nån bra"behandling" ang kommande avsnitt, synd att man inte kan dränka sina sorger över en flaska rött...Får ta det sen, för eftersviterna lär svida långt efter finalavsnitten....(Fy faan säger jag bara!!)

Just det, kom på ett namn igår...Evan...Men jag blev totalt sågad längs fotknölarna när mannen kom hem, han sa att det lät för utländskt!!! Och det gör inte Hillman då...eller?? Det lär nog bli svårare att komma överrens den här gången, men jag har sista ordet så det känns helt ok...Ska skriva upp namnen en gång till på bloggen för att riktigt se hur det ser ut, sen får gärna ni som vill, tycka till!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar