tisdag 19 maj 2009


När jag vaknade imorse, kändes det som om jag blivit överkörd av nåt väldigt väldigt stort...Igårkväll va Alfons vaken himla länge, för han råkade somna till lite på dagen...Och jag tycker det är konstig, då det bara kan handla om 20 minuter ibland, och man kan ha han uppe tills sent på natten!! Hur är det möjligt?!
I alla fall somnade han kl 22.00 igår, och jag planerade värsta sovmorgonen...till kl 07.00!! Tack för den liksom...Och då hade jag INTE sovit gott, drömt otrohetsdrömmar och kissat flera flera gånger ...
Så när kl va 07.00 va jag inte redo för nåt...men det är bara att bita i det sura gravidäpplet:-)

Hur som helst så tycker jag att min mage har sjunkit nåt kollosalt under bara en natt...Och det känns i hela "musfällan", jag har så ont i den stackaren och hade den haft ögon så hade det runnit floder därnere....Jag kan knappt gå nu ikväll för det gör så fruktansvärt ont i den nedre delen....Ajajaj....

Spikade ihop ett fint collage på vår härliga dag tillsammans med Jennie, Ängla och lille Emilio...Vi packade ner jättegod fika med kaffe och saft, och spenderade några timmar på lekplatsen...
Alfons och Ängla leker jättefint tillsammans, och vi satt flera gånger och lyssnade på deras planer dom satt och grunnade på....Så söta!!! Dom lyckades hitta en gammal planka, och den lekte dom säkert med i 2 tmmar!! Bar omkring den och låtsassnickrade...Tänk att nåt sånt kan vara så kul....Ja det är härligt med barn, som ger så mycket av sig själva!!

TACK söta vänner för en jättefin dag tillsammans med er!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar