måndag 18 maj 2009

Mamma på radio- blekinge




Schlager-Haide tyckte till
13 maj

Morgonen snackade förstås med schlagerfanatikern Haide Friberg från Bromölla om att Sverige tagit sig vidare till finalen i Eurovision Song Contest.– Marlena var så bra! Och jag är glad över att alla mina favoriter gick vidare, jublade Haide som inte tyckte att programledarna var så mycket att ha dock (det uttandet syftar naturligvis på dem i TV - inte på Morgonens talangduo).

18 maj

Anledning att fira..?
Schlager-Haide kommer till Morgonen för att vända ut och in på helgens Eurovisionschlager.


Japp, och nu sitter hon där i radion och maler på i 190 somvanligt....Känns märkligt, men skoj samtidigt! Ska se om jag hittar en bild på henne som jag kan lägga in i min kära blogg...Den är från förra året, men det fungerar ju...

Nu blir det kaffe, sen fortsätta lyssna...

Kram

Nu är jag tillbaks, och jag hittade en ny bild från idag, som ligger överst på sidan!! Här kommer även lite va dom pratade om:
18 maj
Morgonens schlagerfanatiker Haide Friberg från Bromölla klev upp i ottan för att vara med i studion och kommentera den stora schlagerfinalen.– Norges låt är så bra! Jag trodde faktiskt att den skulle vinna, sa Haide som hade förslag på lite förändringar: Nästa år får vi kicka Christer Björkman så vi får fram lite bättre bidrag, då kanske vi har en chans, avgjorde Haide.
En liten "bykändis" är hon allt lilla mamma...
Puss på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar