tisdag 5 maj 2009













WOW, finner inga ord av trötthet!!! Att barn bara orkar hålla på som dom gör, herregud....
Underbart fin dag med Jennie, Ängla och Emilio, TACK!!!!
Jag är helt slut, men jag vet 2 st andra som kommer sova väääldigt gott inatt....
Slänger in lite bilder som är tagna för dagen, och lille Emilio- vilken goding!!! Han har vatt hos tant-Jenny flera gånger idag och somnat så gott i famnen....Han är så söt, rar och snäll...Sen luktar han ju bebis, så man blir alldeles hög!!!
Ängla sa idag:
-Min lillebror heter Emilio!
Då sa Alfons:
-Min lillebror heter Hillman..!
Ja dom är för goa dom små liven....
Kramar!!!!



1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Jag hoppas oxå att hon möter mig halvvägs, ett steg i rätt riktning va ju inbjudan.
    Men det behövs mer. Kramen!

    SvaraRadera