onsdag 27 maj 2009

Min änglapojk...


Då va vi hemma igen, men inte ensam...Det va ju som sagt planerat att gossen min skulle ha mys med mormor...Hon hade handlat hem grejer och gott...Men när jag sen ska köra därifrån- så vill han följa med hem! Han klänger sig fast som en liten bebis, och vill inte släppa taget...sen kommer tårarna...
-Mamma jag vill va hos dig...
Va gör man då...Visst att det hade vatt skönt med vila eftersom jag är ganska så dålig i kroppen av förkyldningen, sen mår jag illa också...Så en vidare mysmamma är jag verkligen inte, mest trött och irriterad...Kan det va så att han kanske har på känn att nåt stort snart ska hända??
Så vi satte oss i silverbilen, och körde hem...Även att han nu vill göra 1000 saker, så tar han det bra att jag inte "orkar" dom där 1000 sakerna just nu, vi får hålla oss inomhus...Ska strax ta fram lite kvällsmat, sen är det inte långt tid til godnattsagan är på plats...Måste försöka hålla mig vaken till Grey´s, jag blir olycklig annars!!!!
Nu kurrar det i magvärlden...Fram med käk!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar