måndag 25 maj 2009

Mammadate med kids imorgon...


Japp imorgon kommer det 5 st hungriga mammor med kids på frallefrulle i Valjehåla! Det innebär 10 st hela hungriga människor... Ska bli himla skoj, och vi hoppas på att väder och vind håller sig på den fina kanten:-)


Inatt kommer gravidkossan hålla sig på bottenvåningen, men faan ta alla flugor! Ska gå på flugjakt innan John Blund knockar mig...Jag hör en fluga och vet att det finns just EN fluga här nere, men den ska väl va omöjlig att panga..!


Har valt bottenvåning för att:

*Jag är SÅ varm, och ovan ÄR varmaste stället!

*Jag springer kissrundor mellan 2-6 ggr per natt

*Jag brakar snart igenom vår trapp, som verkar sjunga på absolut sista versen när jag tar mina monsterkliv i den...

*Jag väcker alla i huset, min man, min son, min katt och lillbusen i magvärlden...

*Jag orkar helt enkelt inte lyfta mitt feta arsle eller mina svullna fötter och tvingas springa maraton i trapphelvetet, det är ärlighetens mening- med andra ord, LAT!!


Så jag säger Godnatt till alla mysmänniskor därute, sov sött!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar