lördag 30 maj 2009


Ikea hela dagen lång, helt slut därefter och en väldans kramp i fötterna! Skönt att komma hem, men stökigt med alla saker därifrån...Mindre kul att ta tag i...Hade nu Alfons rum stått klart så hade vi ju pulat med det, men det får väntas lite till...
Kalaset gick på 7000 kr, och det va mest möbler till Alfons nya rum, jättefint kommer det att bli...Han va med hela tiden och ville bestämma, och när vi va klara på Ikea, tog det inte många sekunder, så slockande han...
Det tar på krafterna och va i centrum..:-)

Ikväll blev det en sväng på grillen, hamburgare den här gången- mums mums mums!!!! Jag är dock heeelt slut, orkar inte ens skriva egentligen....Ska in i en kall dusch, fruktat hett här i huset, och inte ens min fläkt få va igång, för mannen tycker det blir kallt då...
Men du, om jag trycker upp vår lille bebis i din mage tillsammans med alla hormoner inklusive svetthormonerna- då hade fläktfaan fått stå på högvarv!!! Och säkert inte bara EN fläkt, utan ett 10-tal!!!
Ibland har männen på tok för svårt hur det egentligen känns att gå omkring och bära på några kilon + gravidkilon + hormoner...Dom bara rycker på axlarna, och tar en godis, sen har det glömts bort..Poff bara!
Men det är ju klart- dom ska ju inte förstå det heller, men liiite mer medlidande hade suttit fint ibland...

Imorgon blir det morsansdag med allt vad det innebär, kl 14 ska Jag- Alfons, Cissi- William & Jennie- Ängla gå på teater....Ska bli himla skoj...Sen blir det väl lite firande...Brukar inte ta det så speciellt seriöst, jag är tacksam för jag har min lilla familj på plats, med gott humör och lite gott käk...och kanske en blomma...:-)
Har sagt att jag vill ha mycket puss från mannen min imorgon, då jag springer rundor som en halvbrunstig kaninkvinna...(Sex nu är inte att komma med!! Nej tack!) Och vad blir man då..? Jo en halvbrunstig kaninfaan, som sitter vid köksbordet och spanar in min mans häck när han går och tar kaffet, stirrar på hans mun när han pratar, och faller in i en slags koma, där jag sexar på honom så han knappt kan gå därefter!!! Den stackaren, han skulle bara veta...Snart gör han det, för jag har allt kommit på att han är och smygläser min blogg ibland....
Men då ska han bara bli stolt, efter 8 år tillsammans med honom är jag hetare på han nu än någonsin innan!!

Nä får bli den där kalla duschen nu, annars kanske jag får för mig nåt dumt;-) KRAM på er!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar