söndag 3 maj 2009


Det finns änglar därute, jag kallar dom änglar för det är precis vad dom är....
Lyckoänglar som vill väl, som bryr sig...
SANDRA- Det finns ingen ängel som du, hur mycket man än letar! Du är min ängel, som alltid finns, som alltid berör, som alltid älskar av hela ditt hjärta!
Att jag har hittat dig, att du finns i mitt liv, det är obeskrivligt! Kommer aldrig kunna berätta i ord, hur mycket du betyder, men jag tror att du och ditt änglahjärta vet....
CISSI-Vilken ängel du är! Du har ett hjärta av guld, du bevarar det du håller kärt under dina vingar...Gång på gång har du visat vad sann vänskap är, och jag har lärt mig mycket genom dig...Du är en ängel min vän....
IDA- Är en sann ängel, för att du bryr dig om mig utan att du ens vet vem jag är....Vi har aldrig träffats, men ändå känns du så nära...Ibland får jag för mig att du är här med dina breda vingar för att vaka över mig...Vi har kommit varandra så nära, som om vi redan kände varandra...Jag hoppas vi kommer att ses i sommar min kära ängel...
Änglakramar på er!!!

1 kommentar:

  1. ååååå jenny du är en riktig ängel du =) du är helt underbar hoppas vi kan ses snart min älskade vän <3 kram ida

    SvaraRadera