fredag 22 maj 2009

Bravo killen!!


Där satt den, och på första försöket!!!
Såhär gick det till:
-Mamma, jag är bajsig...
-Jaha älskling, då går vi in på toa då...
Han berättar hur han vill ha det, alla kläder ska av- nakenfis ska han va...Fråga mig inte varför, för han va likadan när han hade bajsblöja...
Men visst, varför inte, vad som helst- bara han bajsar i pottan!
-Mamma, får jag lägga i papper i pottan?
-Klart du får gubben...
Så lägger han i 3 st pappersbitar, tittar på mig och säger:
-Mamma, du kan gå nu, så ropar jag...
Jag går ut och står precis utanför, och jag hör han krysta...Efter 3 minuter skriker han:
-Mamma, jag har kissat och bajsat nu!!!
Gulle gulle dig Alfons Freij!!!! Visste väl jag att du skulle greja det här!!
Och jag kan säga att han längtar redan till nästa bajs...Han har ringt både farfar och mormor för att berätta hela incidenten..:-) Härliga unge!!!!
Puss-puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar