fredag 22 maj 2009


Nu har kameramannen i huset fått äran igen att plåta tjockismamman sin, och lilla lillebror i magisvärlden...
Allt känns toppen, men nu på slutet är han värsta "Vilde" därinne!!! Jag trodde han skulle komma ut som en "Alien" igårkväll!!
Jisses som han ordnade och donade i sin magvärld, och jag visste inte hur jag skulle få till en bra ställning...Sen mitt i allt fick han värsta hickan, magen bara hoppade!! Ganska så kul att se faktiskt...
Vi mår i allafall bra, och jag vill passa på att tacka min jättesnälla svärfar som kommer och hämtar Alfons på lite golfrundor då & då, för han är ett sånt energiknippe...Jag har tyvärr inte den energin, men hoppas på att få lite längre fram...Saknar min energi nåt fruktansvärt!!

Idag blir det lugna gatan, farfar och Alfons ska ha lite tid tillsammans på dagen...blir nog golf, men det är ju ganska så surt väder...
Peter jobbar den här klämmisdagen, sen ska han och Anders iväg på en golfrunda...
Jag ska sitta i lugnan ro och kika efter stugor, då det verkligen INTE finns nåt ledigt p g a äckliga Madonna som har sett till att alla sina fans tagit alla stugor, hotell och vandrarhem i hela Göteborg!
Men ska se om jag hittar nåt i utkanten, vi vill ju verkligen till Göteborg, och helst den helgen vi firar bröllopsdag...Men att "bråka" med Madonna- det är ingen lätt match..!:-)


KRAM sålänge!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har Jenny! Önskar er varmt lycka till när det är dags! Ni har verkligen en härlig tid framför er. Kika gärna in på min blogg: anna-fina.blogspot.com
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera