måndag 4 maj 2009



Min vän, min älskade vän....Jag vill finnas där för dig, som du har funnits för mig....Jag har aldrig behövt känna mig ivägen eller känna mig jobbig, för dig har det alltid varit självklart med en utsträckt hand...Du har funnits där för mig, som ingen annan har, ändå har jag aldrig begärt det, men för dig har det varit självklart!

Du har lyssnat på min gråt ett antal gånger, kommit med stöd och kärlek....Du fanns där för mig när jag fick missfall, och kände tomhet tillsammans med mig...Vilken fin vän du är!!!

Nu vill jag finnas för dig, nu när du känner dig ledsen och nere...Vill sträcka ut min hand till dig, vill krama dig och lyssna på dig....Vill kunna ge nåt tillbaka...Jag bryr mig om dig!!

Puss

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!!

    Jag vet att du finns här för mig me!
    Tack!!!

    Idag är jag piggare men inte riktigt på hugget...
    Får belöningen om några månader!!
    Kram kram

    SvaraRadera