fredag 29 maj 2009


Då va Alfons Freij- The cameraman på g igen..:-) Så nu har vi spikat ihop ett collage på den nya veckan för fröken tjocksmock och lillebror i magvärlden...

Allt är fortfarande toppen, förutom "småkrämpor" som innan...Börjar ju känna av att du därinne har en liten plats att röra dig på, och när jag och min älskling tittade på Alien VS Predator igår, då en gravid kvinna hade just Aliens i sin gravidmage...ja då kändes det som om det va jag i filmen...Du tar liksom med dig hela magen i dina rörelser, och ibland blir jag nästan rädd...
Men snart är du här din lilla fis, hos din efterlängtade storebror, din mamma och din pappa...Bara ett par veckor kvar, känns overkligt, men otroligt SKÖNT!!!!!! Lukta på dig, känna på dig, bara få älska dig här på utsidan....Vi alla har så mycket kärlek till dig ska du veta!!

När farmor va här igår, satt vi med namnen till dig...Hon frågade om vi tänkt på nåt namn med A...Visst gjorde vi det i början men bara OM det skulle bli en flicka...Då sa vi Agnes, men det kan du ju inte få heta vet vi väl!!!
Idag kom Alvin upp in my head...kanske kanske...Alfons & Alvin....
Så bestämd man va innan med namn till dig, nu är man mer kluven än någonsin..!

Pusselipuss
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Alvin är fint.. å det säger jag heeelt opartiskt ;) (min store heter just Alvin. hihi)

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker med att det "klingar" lite exta gott i öronen...Men varför ska alltid killar tycka precis tvärtom?!!! Trevlig helg, Kram

    SvaraRadera
  3. helt klart bästa namnet---like Alvin=)

    SvaraRadera
  4. Tack Em..;-) Jo jag tycker om det mer och mer...Måste bara "övertala" maken min...Han är inte alls lika förtjust...Puss gumman

    SvaraRadera
  5. Det namnet är ju jättefint..Svårt med namn..Fabian kom vi på när han kom till världen bara va en fabian..Gustaf sade jag hela tiden han låg i min mage..Tur det blev en pojk till...Ha en trevlig helg!Ulrika

    SvaraRadera
  6. Kanske gillar guben din Alve bättre. Eller det gillar inte du? Det låter lite mer gammeldags än Alvin.. En tanke bara :)

    SvaraRadera