lördag 2 maj 2009














Härliga Hällevik och grillkväll hos farmor & husvagnen, ja det va poppis hos lille Alfe...Och oss med givetvis!! Jättehärligt och jättetrevligt!!! Alfons va övertaggad, tog med sig boll och allt, för här skulle min själ kickas med grabbsen....Och sant blev det, han körde slut på dom allihop! Och själv blev jag trött bara av att titta!! Vilken energispruta lillkillen är!!!!
Man glömmer lätt bort dom små smultronställena som finns i krokarna, när man bor så nära....Men attans så fina ställen det finns på Lister!!!!! Och Hällevik toppar listan med dunder och brak!
Nu har vi precis kommit hem, Alfons slocknade såklart i bilen efter 1 sekund....StorFreij är trött därinne på sofflocket, men jag är taggad för en film som börjar om 10 min...en hemsk film, och jag vet inte om mina nerver pallar det.....Ska tjuvkika lite i allafall....
Bjuder på bilder från vår härliga eftermiddag, Alfons va framme med kameran och tog på mamma och pappa....dock nerifrån och upp, såklart..så man kan nu se hur jäkla stor gravidkossan är!!! Min man försvinner nästan ur bild!!
Tack farmor, Mats och Macke för en fin kväll, god mat och gott sällskap!!!
Natti natti alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar